Witamy w sekcji FAQ!
Cieszymy się, że jesteś z nami. Zależy nam na Twojej satysfakcji i chcemy, abyś miał łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. W naszej sekcji FAQ znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów i usług.
Naszym celem jest, aby każde Twoje doświadczenie z naszą firmą było jak najbardziej pozytywne. Dlatego przygotowaliśmy zbiór najważniejszych informacji, które pomogą Ci rozwiać wszelkie wątpliwości i ułatwią korzystanie z naszych usług.
Nie ma takiej możliwości. Hasło dostępowe do sieci Wi-Fi znajduje się na urządzeniu i jest ono niezmienialne.
Dostęp do usług jest stale monitorowany przez nasze systemy. W przypadku wykrycia usterki nasi pracownicy starają się ją usunąć w najkrótszym czasie jakim to możliwe. O wszystkich aktywnych problemach z dostarczaniem usług dowiesz się z strony www.multialert.multiplay.pl
Jeśli chcesz nas poinformować o problemach technicznych skorzystaj z formularza.
W Panelu Obsługi Klienta znajdziesz wszystkie niezbędne informacje takie jak:
- numer konta
- saldo wpłat
- faktury vat
- Biuro Obsługi Klienta w Knurowie
ul. Szpitalna 8, pok. 101, 44-190 Knurów
[email protected] - Biuro Obsługi Klienta w Opolu
ul. Wspólna 1/o, 45-837 Opole
[email protected]